تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : ابوالفضل
نکته قابل توجه باریک تر بودن این رایانه‌ها از سری فوق‌نازک اپل یعنی مک بوک ایر است که به نوعی می‌توان آن‌را آی‌پد بوک نام نهاد. همچنین در ساخت این لپ‌تاپ از برخی از پیشرفته‌ترین سخت‌افزارهای موجود نیز استفاده شده است.


 دنیای اقتصاد: مصرف کم و سرعت زیاد مک‌بوک پروهای جدید با صفحه نمایش رتینا وارد بازار ایران شده و از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده‌اند



بازار لپ‌تاپ طی دو هفته اخیر، میزبان میهمانان جدیدی بوده است که کمتر کسی تصور ورود سریع این محصولات را آن هم در چنین اوضاع و احوالی به بازار مي‌کرد.



لپ‌تاپ‌هاي مجهز به پردازنده‌هاي نسل سوم اینتل Ivy Bridge که اکثرا اولترا بوک‌ها را شامل مي‌شوند و همچنین mac book pro‌هاي مجهز به صفحه نمایش retina از جدیدترین لپ‌تاپ‌هایی هستند که طی دو هفته اخیر وارد بازار شده‌اند.



به گفته فعالان بازار، این محصولات جدید اکثرا در رده‌هاي کاربری حرفه‌ای هستند و ورود چنین محصولاتی تاثیر چندانی در روند تقاضا در بازار لپ‌تاپ نخواهد داشت.در این بخش ما به معرفی بیشتر این تکنولوژی‌هاي جدید و لپ‌تاپ‌هاي مبتنی بر این تکنولوژی‌ها مي‌پردازیم:



تازه‌واردهای تر و فرز کم‌مصرف و لاغر

معماری نسل جدید پردازنده‌هاي اینتل Ivy Bridge نام دارد. این معماری به‌طور خلاصه کوچک شده معماری Sandy Bridge است. با این تفاوت که ترانزیستورهای ۳۲ نانومتری که در تولید Sandy Bridge‌ها استفاده مي‌شد جای خود را به ترانزیستورهای ۲۲ نانومتری داده که همین موضوع مهم باعث کاهش مصرف انرژی، تغییر معماری و شکل ظاهری و البته سرعت کلاک بالاتر محصولات مي‌شود.



به گفته عمرانی، کارشناس فروش یکی از نمایندگی‌هاي سونی در پاساژ پایتخت، پردازنده‌هاي Ivy Bridge دارای کارت گرافیک مجتمع قوی تر از Sandy Bridge‌ها هستند و در ضمن مصرف انرژی کمتری دارند.سرعت پردازش بالا هم از دیگر ویژگی‌هاي پردازنده‌هاي نسل سوم اینتل است.



اینتل ادعا کرده است که پردازنده‌هاي جدیدش قابلیت «اجرای هوشمندانه» که مربوط می‌شود به افزایش سرعت پردازش و کاهش میزان مصرف انرژی را دارد. به این معنا که سیستم‌عامل کامپیوترهای دسک‌تاپ مبتنی بر آیوی بریج سریع‌تر لود می‌شود، راحت‌تر به شبکه وصل می‌شود و سریع‌تر هم به فایل‌های ذخیره شده دسترسی پیدا می‌کند. عمر باتری محصولات مبتنی بر پردازنده‌هاي نسل سوم اینتل هم بیشتر از محصولاتی است که از پردازنده Sandy Bridge بهره مندند. یکی دیگر از ویژگی‌های پردازنده‌هاي Ivy Bridge که یک ویژگی دیداری است، پشتیبانی از فناوری سه‌بعدی از طریق InTru 3D است که باعث سریع‌ شدن همگام‌سازی ویدئو و نمایش بی‌سیم اینتل شده است.



در حال حاضر برندهای سونی، توشیبا، اچ پی، لنوو و... به عرضه لپ‌تاپ‌هاي مجهز به پردازنده‌هاي نسل سوم اینتل پرداخته‌اند و ما بقی برندها هم محصولات جدید خود را بر پایه این پردازنده‌ها به بازار عرضه خواهند کرد.



مک‌بوک‌هایی با وضوح بسیار بالای صفحه نمایش

مک‌بوک‌های جدید اپل که از صفحه نمایش رتینا بهره می‌برند نیز به تهران وارد شده‌اند. این مک بوک پروهای جدید که هنوز چند هفته از معرفی‌شان در بازار جهانی نمی‌گذرد از نظر برخوردار بودن از بالاترین وضوح صفحه نمایش زبانزد هستند. پیش ازاین اپل این صفحه نمایش را در آخرین مدل‌های آی پد و آی‌فون نیز به کار برده بود.این مک‌بوک پروهای جدید دارای صفحه نمایش 4/15 و 13 اینچی هستند که با تفکیک‌پذیری ۲۸۸۰ در ۱۰۸۰ عرضه شده‌اند و وضوح تصویر بسیار بالایی دارند.



نکته قابل توجه باریک تر بودن این رایانه‌ها از سری فوق‌نازک اپل یعنی مک بوک ایر است که به نوعی می‌توان آن‌را آی‌پد بوک نام نهاد. همچنین در ساخت این لپ‌تاپ از برخی از پیشرفته‌ترین سخت‌افزارهای موجود نیز استفاده شده است.



همچنین این مک بوک پروها از پردازنده چند هسته‌ای core i7 اینتل Ivy Bridge با فرکانس 7/2 گیگاهرتز بهره برده‌اند که با سیستم انحصاری Turbo Boost قادر به رسیدن به فرکانس 7/3 گیگاهرتز نیز هستند.این مک‌بوک پرو‌ها به ۱۶ گیگابایت رم، کارت گرافیکی انویدیا GeForce GT 650m به همراه باتری با عمر ۷ ساعت مجهزند. مک‌بوک‌پروهای جدید اپل با صفحه نمایش‌هاي 13 تا 15 اینچی و با وزن 2 تا 5/2 کیلو در بازار موجودند.بسیاری این لپ‌تاپ‌هاي جدید را پرقدرتمندترین دستگاه‌های موجود در بازار جهان معرفی می‌کنند و البته قیمت آنان نیز بسیار بالا است.





دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:27 ::  نويسنده : ابوالفضل

چاپ فرستادن به ایمیل

شرکت "اچ. پی" با وجود تصمیمات گذشته خود در خصوص خروج از بازار جهانی رایانه ها سری جدیدی از رایانه های رومیزی و یک نسخه فوق قابل حمل از لپ تاپهای سری "پاویلیون" را معرفی کرد.

 

شرکت "اچ. پی" اواخر ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد از بازار تولید رایانه های شخصی خارج شود. این درحالی است که اکنون به نظر می رسد بزرگترین تولیدکننده رایانه در دنیا درحال حاضر قصد خروج از این بازار مهم و درآمدزا را ندارد.

 

به طوریکه شرکت "پالو آلتو" سری جدیدی از رایانه های شخصی خانگی و شرکتی را همراه با سری جدید فوق لپ تاپهای مدل "پاویلیون" معرفی کرد.

 

7 رایانه جدید رومیزی "همه در یک دستگاه" (All-in-One) اواخر سپتامبر تا اوایل اکتبر وارد بازار رایانه های شخصی خانگی می شوند. سیستمهای این رایانه ها بسیار فشرده بوده و به راحتی نصب می شوند.

 

این رایانه ها براساس نوع مدلها از پردازشگرهای AMD یا "پل شنی اینتل" (Intel Sandy Bridge) استفاده می کنند.

 

مدلهای ویژه کاربران شرکتی Elite 7320 و Pro 3420 نام دارند که توان و فضای بیشتری برای پردازش و ذخیره سازی اطلاعات دارند و ظرفیت دیسک سخت آنها حداکثر تا 2 ترابایت است.

 

مانیتورهای این رایانه ها بین 20 تا 23 اینچ است درحالی که رایانه های سری TouchSmart که از فناوری "نمایشگر صفحه لمسی" نیز بهره مند هستند. قیمت این رایانه ها بین 400 تا 850 دلار است.

 

براساس گزارش وب نیوز، شرکت "هیولت- پاکارد" همچنین نسخه جدیدی از لپ تاپهای فوق همراه Pavilion DM1 را معرفی کرد.

 

نمایشگر این لپ تاپها 11.6 اینچ (1366 در 768 پیکسل) بوده و پردازشگرهای آنها می تواند پردازشگر اینتل Core i3 ULV یا AMD Zacate مدلهای e-300 یا e-450 باشد که از یک حافظه "رم DDR3" با حجم 4 گیگابایت حمایت می کنند.

 

از دیگر ویژگیهای فنی این لپ تاپها می توان به هارد دیسک 320 گیگابایت، اتصال "وای- فای"، خروجی ویدیو HDMI و کارت خوان حافظه های "اس. دی" اشاره کرد.

 

پاویلیون های جدید از 21 سپتامبر با قیمت پایه 399 دلار وارد بازار آمریکا می شوند.

 




 

 

لپ تاپ های جدیدی که فقط مخصوص زنان طراحی شده اند!

سخت افزار - زنان دوست دارند لپ تاپ ها و کامپیوترهایشان چگونه باشد؟ فوجیتسو تصور می کند پاسخ این سوال را یافته و به همین خاطر ' گل بوسه' را تولید کرده است؛ یک لپ تاپ کاملا زنانه!

واقعا تعجب آور است که زنان چرا تا این حد همه مثل هم فکر می کنند. ولی باید باور کنیم آنها بسیار شبیه هم هستند ، مثل هم فکر می کنند و البته هیجاناتشان هم تقریبا یکسان است. با این حال لپ تاپ ها و کامپیوترهای زنان هیچ تفاوتی با مردان ندارد.
ذهن های خلاق کمپانی فوجیستو هم به خوبی این مساله را فهمیده و تصمیم گرفته اند به این رویه پایان دهند. بنابراین لپ تاپی به نام گل بوسه را مخصوص زنان طراحی کرده اند.
فوجیتسو در یک کنفرانس خبری که پس زمینه اش از گل های صورتی زیبا می درخشید اعلام کرد: بر پایه مفهوم طراحی زیبا و ظریف ، ما این سری جدید لپ تاپ را که با عنوان گل بوسه عرضه خواهد شد، در درجه اول مخصوص زنان طراحی کرده ایم. Pc هایی که تا کنون مشاهده کرده اید ، هیچ کدام آنقدر زیبا نبوده اند و حتی مک بوک ایر اپل هم چیزی  نیست جز یک توده فلزی که بیشتر مورد علاقه مردان است تا زنان.
یکی از ویژگی های این لپ تاپ زنانه ، ساختار و نوع طراحی آن است که سبب می شود ناخن های خانم ها هرگز در حین باز کردن دستگاه آسیب نبیند.
پوشش بدنه بالای دستگاه از طلای ظریف ساخته شده که یکی از مهمترین خصوصیت های این است که به راحتی و بدون آسیب زدن به ناخن ها باز می شود.
مسلما شما و طراحان اپل هرگز به این مسئله حتی فکر هم نکرده بودید، اینطور نیست؟! اما گل بوسه کاملا مطابق با نیاز های زنان طراحی شده است و می تواند آنها را کاملا راضی نگه دارد. دکمه Power این دستگاه از چیزی شبیه مروارید و با LED  کم پرتو و رومانتیک ساخته شده و دکمه Caps Lock آن هم با الماس بریده شده تزئین شده است. حلقه طلایی دور هر دکمه روی صفحه کلید شفافیت و  زیبایی این لپ تاپ را دو چندان کرده است.
از دیگر ویژگی های نرم افزاری بسیار زنانه این لپ تاپ می توان به دفترچه یادداشت، دفترچه خاطرات و البته طالع بینی روزانه اشاره کرد.
فوجیتسو حتی یک مدل خیلی زنانه تر هم با کمک Agete که یک کمپانی جواهر سازی است ارائه کرده که بنفش رنگ است. فروش این لپ تاپ تنها در ژاپن و از 2 نوامبر آغاز خواهد شد.
به هر حال باید منتظر باشیم و ببینیم که پاسخ مایکروسافت و اپل به این لپ تاپ تازه وارد و حرکت رادیکال کمپانی فوجیتسو چه خواهد بود؟
منبع: Cnet
 
56401
 




دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:24 ::  نويسنده : ابوالفضل

فارنت: پیش از شروع نمایشگاه CES 2013 سامسونگ تصمیم گرفته تا از دو لپ‌تاپ جدید خود از خانواده سری ۷ پرده‌برداری کند. این لپ‌تاپ‌ها که به لپ‌تاپ‌های قبلی سری ۷ یعنی Series 7 Slate و Series 7 Gamer می‌پیوندند دارای مشخصات بسیار خوب و طراحی جذابی هستند.

Samsung-Series-7-Chronos

لپ‌تاپ Series 7 Chronos برای حرفه‌ای‌ترها ساخته شده و تا یک ترابایت هارددیسک و کارت گرافیک بسیار قدرتمند Radeon HD 8870 با دو گیگابایت مموری را در خود جای داده است. پردازنده اصلی این لپ‌تاپ Intel Core i7 و با وجود ۱۶ گیگابایت حافظه رم حتی می‌تواند بخشی از این حافظه رم را به ramdisk برای سرعت بیشتر اختصاص دهد. صفحه‌نمایش سری ۷ کرونوس ۱۵٫۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p Full HD بوده و از نوع لمسی با قابلیت تشخیص ده نقطه هم‌زمان است. جالب اینجاست تمامی این مشخصات خوب تنها در یک بدنه با قطر ۲ سانتی‌متر قرار گرفته است. سامسونگ ادعا می‌کند این لپ‌تاپ می‌تواند تا ۱۱ ساعت بر روی باتری کار کند و با اینکه هنوز قیمت آن اعلام نشده حدس می‌زنیم این‌ همه امکانات هزینه بالایی را هم در بر داشته باشد.

Samsung-Series-7-Ultra

لپ‌تاپ بعدی یعنی Series 7 Ultra که همان‌طور که از نامش پیداست در محدوده اولترابوک‌ها قرار می‌گیرد. صفحه‌نمایش این اولترابوک ۱۳٫۳ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p است که تصاویر بسیار با وضوحی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده این مدل اینتل Core i5 یا Core i7 بوده و از یک کارت گرافیک AMD با یک گیگابایت مموری بهره خواهد برد. رم این مدل هم مانند مدل قبلی تا ۱۶ گیگابایت قابل انتخاب بوده و تا ۲۵۶ گیگابایت خافظه SSD را در خود جای خواهد داد. این لپ‌تاپ ۱٫۳ کیلوگرمی می‌تواند حدود هشت ساعت شارژ نگه دارد و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق سیم‌کارت را با پشتیبانی از شبکه LTE خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت و زمان عرضه بهتر است چند روزی برای شروع نمایشگاه CES 2013 منتظر بمانیم.


پایان مطلب/



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : ابوالفضل
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران،  الترابوک های IdeaPad U series و Mainstream Z Series و لپ تاپ های مدل ThinkPad Edge E431 و E531 محصولات جديد شركت لنوو هستند كه در نمايشگاه CES سال 2012 ارائه مي شوند.

 
الترابوک های جدید  IdeaPad U310 و U410 تنها ۱۸ میلیمتر ضخامت دارند و با استفاده از تکنولوژی Instant Resume لنوو تنها در ۱ ثانیه آماده کار می شوند.
 
در این محصولات از نسل سوم پروسسورهای Intel Core i7 و گرافیک های انویدیا به همراه DirectX 11 استفاده شده است. U310 در ماه مارس و با قیمت پایه ۷۷۹ دلار در دسترس خواهد بود. U410 در ماه آوریل و با قیمت پایه ۸۵۰ دلار عرضه می شود.
 
     
 
 
   
 
لنوو همچنین لپ تاپ های جدید  IdeaPad Z400 و Z500 را به نمایش گذاشت. این دستگاهها به نحو خوبی با رابط کاربری لمسی ویندوز ۸ بهینه سازی شده اند و تا ۱۰ نقطه همزمان را پشتیبانی می کنند.
 

 
در هر دو مدل از پروسسورهای نسل سوم  Intel Core i7 و گرافیک های جی فورس انویدیا استفاده شده است. Z400 دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی می باشد و از ماه مارس با قیمت پایه ۶۹۹ دلار در دسترس می باشد. Z500 که دارای یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی است از ماه آوریل و با قیمت پایه ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد.
 
 

 

 



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : ابوالفضل

8/7/91

صفحه و قلم اسکنر و انتقال نوشته به کامپیوتر بزرگ
بسیار سریع و آسان است. هر تبلت اسکنر قلمی بامبو به شما ... قرن 21 است.این متن و عکس ها فقط و فقط توسط شرکت ارتباطات ... نوین ...
newertebat،    تهران،   تماس: 09126868678
قيمت: 1380000

 

8/7/91

صفحه و قلم اسکنر و انتقال نوشته به کامپیوتر جنیوس
با لمس قلم است. سطح این تبلت جهت انتقال احساس بصری ... با دست خط خوداین متن و عکس ها فقط و فقط توسط شرکت ارتباطات ... نوین ...
newertebat،    تهران،   تماس: 09126868678
قيمت: 1180000

 

8/7/91

دزدگیر ودستبند بلوتوثی موبایل دارای ID Caller وساعتLED
یک دزدگیر موبایل بسیار زیبا با اعلام کننده تماس و ساعت مچی LED و نمایش دهنده شماره تماس گیرنده ها دارای ویبره ... گوشی موبایل اپل و بلک بری و تبلت های گالاکسی و آیپاد وغیره ...
newertebat،    تهران،   تماس: 09126868678
قيمت: 900000

 

1/6/91

طراحی وب سایت حرفه ای – فوری 24 ساعته
های موبایل ، اسمارت فون ها و تبلت ها در پکیج طراحی وب سایت ... همراه با قابلیت دانلود آن فقط در پکیج طراحی وب سایت لاژورد طراحی ...
همایون ولی زاده،    تهران،   تماس: 09122768407

 

21/5/91

دنیا کامپیوتر : بروزترین سایت سخت افزاری کشور
هر روز به صورت کاملا تفکیکی فقط از وب سایت دنیا کامپیوتر ... قیمت رم ، قیمت لپ تاپ ، قیمت تبلت ، قیمت آی پاد ، قیمت هارد ...
فروشگاه اینترنتی دنیا کامپیوتر،    تهران،   تماس: 02188491249
قيمت: بروزترین سایت سخت افزار

 

28/4/91

قابلیت های جدید ویندوز 8 EGP
نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این ... سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند ... 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده ... امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند. ...
ارتباط گستر پرشیا EGP،    اصفهان،   تماس: 0311-2674665
قيمت: 6000 تومان

 

28/4/91

نسخه نهایی ویندوز 8 EGP
8 را به یک گزینه مناسب برای تبلت‌ها تبدیل کند. هرچند ... بسیاری را برای استفاده از تبلت‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل ... متفاوت ویندوز 8 برای تبلت (Windows RT) و نسخه PC تفاوت چندانی ... درست همانند آنچه که کاربران تبلت‌ها انتظار دارند، را خواهد ...
ارتباط گستر پرشیا EGP،    اصفهان،   تماس: 0311-2674665
قيمت: 6000 تومان

 

17/6/91

تبلت msi
یک دستگاه تبلت msi ، 7" اینچی باسیستم عامل آندروید ورژن 4.0.3 با لوازم کامل فقط 10 روز کار کرده
حامد،    تهران،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.
قيمت: 495000تومان

 

30/7/91

فروش عمده و جزیی انواع تبلت Tablet PC
عمده و جزیی انواع تبلت Tablet PC با ارزانترین ... قیمت ها فقط با یک تماس قیمت مدل مورد ... اتوبوس) تبلت Tablet PC سامسونگ Samsung Galaxy ... Tab 2 P3100 3G 32GB تبلت Tablet PC سامسونگ Samsung Galaxy ... Tab 2 P5100 32GB 3G تبلت Tablet PC اسوس Asus Transformer Pad ...
بازرگانی ناژین،    تهران،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.
قيمت: تماس تلفنی 09130279076

 

21/8/91

فروش تبلت فوق العاده Onda v811 Dual core IPS
قیمت با تخفیف ویژه فقط 528000 تبلت قدرتمند دو هسته ای مناسب برای وبگردی , کتابخوانی , تماشای فیلم و اجرای تمام ... با تخفیف ویژه فقط 528000 تبلت قدرتمند دو هسته ... ای مناسب ...
tabletbaz،    خراسان،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.
قيمت: قیمت با تخفیف ویژه 528

 

29/10/91

مودم اینترنت همراه HEMEL X1 _3g
راه اندازی خواهد شد... خرید فقط به صورت نقدی ارسال به ... شده بر روی تمامی لپ تاپ ها و تبلت های موجود در بازار ایـران ...
سپهر کلانتریان،    تهران،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.
قيمت: 850,000 ریال

 

28/10/91

فروش گوشی Glx G1
رو 600.700قیمت میخورن. میخوام تبلت بگیرم ک میفروشمش.با تبلت ... هم تعویض میکنم.درضمن حدوده ... از گارانتیش باقی مونده...فقط اس ام اس بدین لطفا. درضمن ... ارزش بیشتر از۱۰۰هزارتومن فقط ۵۰هزارتومان در صورت تمایل ...
mohsen.khorshidi،    چهارمحال و بختياري،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.
قيمت: 375000

 

15/4/91

فروش محصولات اوریجینال آنتی ویروس کسپرسکی
زمان دیگری ساده‌تر کرده است. فقط با یک لایسنس، می‌توانید ... مکینتاش، اسمارت فون‌ها و تبلت‌های آندرویدی خود، در ... تاپ و یک تلفن هوشمند یا - یک تبلت، یک تلفن هوشمند و یک دستگاه ...
اسکندری،    خوزستان،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.

 

10/4/91

فروش گالکسی تب 8.9 سامسونگ
فروش گالکسی تب 8.9 سامسونگ تبلت آکبند8.9 سامسونگ فقط تست شده با wi-fi ,3g,16 GIG همراه با نرم افزار , گارانتی هماهنگ ... گالکسی تب 8.9 سامسونگ تبلت آکبند8.9 سامسونگ فقط تست ... شده با wi-fi ,3g,16 GIG همراه ...
سامان فدائی،    تهران،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.
قيمت: 890000

 

25/2/91

فروش ویژه گالکسی تب 7 پلاس
باور نکردنی تبلت 7 اینچی سامسونگ در فروشگاه ... اینترنتی www.tabletshop.ir فقط با پرداخت 690000 تومان بجای ...
سیامک کریمی،    تهران،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.
قيمت: 690000

 

1/11/90

مای دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
و … می باشد. سایت مای دانلود فقط نرم افزار های کاربردی ... دانلود رایگان نرم افزارتبلت و موبایل آندروید, نرم افزار ... دانلود رایگان نرم افزار تبلت و موبایل,دانلود رایگان ... دانلود رایگان نرم افزارتبلت و موبایل آندروید, نرم افزار ...
بابن فن آوران ارتباطات،    تهران،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.

 

1/11/90

دانلود رایگان نرم افزار آندروید و ویندوز
و ... است. سایت مای دانلود فقط نرم افزارهای کاربردی و ... دانلود رایگان نرم افزارتبلت و موبایل آندروید, نرم افزار ... دانلود رایگان نرم افزار تبلت و موبایل,دانلود رایگان ...
بابن فن اوران ارتباطات،    تهران،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.

 

1/11/90

دانلود رایگان نرم افزار کامپیوتر و نرم افزار موبایل
و ... است. سایت مای دانلود فقط نرم افزارهای کاربردی و ... دانلود رایگان نرم افزار تبلت و موبایل آندروید, نرم افزار ... دانلود رایگان نرم افزار تبلت و موبایل, دانلود رایگان ...
بابن فن اوران ارتباطات،    تهران،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.

 

6/5/89

photoshop cs5 فتوشاپ فروش اینترنتی
قیمت: 8000 فتوشاپ cs5 photoshop فروش =========================== اینترنتی ۰۲۱۴۴۲۶۲۴۷۱ فتوشاپ cs5 خرید اینترنتی ۰۲۱۴۴۲۶۲۴۷۱ =========================== ...
شبکه ایران،    تهران،   .::اعتبار آگهي پايان يافته::.
قيمت: 8000




دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : ابوالفضل


30/11/91

فروش ویژه تبلت سیم کارت خور فقط 485 تومان
الکترونیک وارد کننده تبلت و لوازم جانبی cpu:cortex a8 ... می باشد و با قیمت استثنایی فقط و فقط 485 هزار تومان این ... تبلت ... یکی از برند های معروف می ...
امین،    تهران،   تماس: 09361146629
قيمت: 485 تومان محدود

 

23/11/91

فروش ویژه تبلت سیم کارت خور فقط 485محدود
الکترونیک وارد کننده تبلت و لوازم جانبی cpu:cortex a8 ... می باشد و با قیمت استثنایی فقط و فقط 485 هزار تومان در ... تهران ...
امین،    تهران،   تماس: 09361146629-09128430542
قيمت: 485 تومان محدود

 

29/11/91

دست دوم,-خرید تبلت -فروش ... نوت بوک و تبلت و گوشی ... های هوشمند-فروش ... تبلت 7 اینچ نوتبوک کارکرده ...
دوم http://09192019903.blogfa.com خرید تبلت فروشگاه آنلاین تبلت تبلت ... دست دوم برنامه تبلت ... تبلت ... قسطی تبلت 2 ت بوک ... قیمت ... لپ تاپ دل - ... لیست قیمت فروش خرید دست دوم تبلت 250 تومان Samsung nokia CHINI TOUCH ... فوجیتسو آی بی ام پی سی تبلت وسترو اینسپیرون تینک پد ...
09304255129 LAPTOP pc tablet dell hp sony lg acer ibm،    تهران،   تماس: 09304255129
قيمت: 340

 

29/11/91

فروش ویژه تبلت 7 اینچی اندروید 4.04 فقط 350 هزار تومان
نقاط ایران یک مدل دیگر از تبلت هایش را به بازار عرضه نمود. ... این تبلت که به تازگی در اختیار مصرف ... 512 مگابایت رم، سخت افزار این تبلت را تشکیل می‌دهند. سیستم ... Innovel از نسخه 4.0 آن بر روی این تبلت استفاده نموده است. همچنین ...
فروشگاه اینترنتی صفر و یک،    تهران،   تماس: 02144632597
قيمت: 350000

 

29/11/91

فروش ویژه تبلت 7 اینچ آندروید 4 وین تاچ اصل فقط 333000 تومان در کالاسنتر - ارسال به سراسر کشور
های اینترنتی موبایل و تبلت دارد پروم و آکبند .............................................................. راهنمای ... می باشد - بهترین فرصت داشتن تبلت را از دست ندهید 24 ساعت ... مهلت تست تعویض تبلت پس از تحویل 1 هفته مهلت ...
فروشگاه اینترنتی موبایل کالاسنتر،    قم،   تماس: 02517708578 - 09198508554
قيمت: 333000 تومان فروش ویژه

 

7/11/91

تبلت 7 اینچ اندروید4.0.4
7 اینچ با 25درصد تخفیف ویژه ... فقط 550 هزار تومان اندروید 4.04 ... صوتی تصویری قابل رقابت با تبلت های برندهای دیگر کیفیت ...
مسعودعلی آبادی،    تهران،  
قيمت: 550,000 تومان

 

29/11/91

تبلت Wintouch مدل Q75
این تبلت فقط در این فروششگاه با ... این ... را مقایسه کنید مشخصات کلی تبلت مدل Q75 Win touch دارای سیستم ... تشخیص 5 نقطه لمسی تعداد این تبلتها محدود میباشند زمان را ... شما هم یکی از دارندگان این تبلتها باشید ابتدا این تبلت ...
احمد بهزادی/ارزان کالا،    تهران،  
قيمت: 390000 تومان

 

5/10/91

فروش تبلت و نوت بوک
فروش انواع نوت بوک و لپ تاپ tablet huawei Mediapad 10FHD Quad Core 1.4GHZ /1GB:RAM/8GB:HARD قیمت : فقط 1295هزار تومان + گارانتی ماکروتل Samsung ... Quad Core 1.4GHZ /1GB:RAM/8GB:HARD قیمت : فقط 1295هزار تومان + گارانتی ...
طالب زاده/دنیا کالا،    تهران،   تماس: 83809244-83809250-83809244
قيمت: 12950000

 

30/11/91

انواع تبلت سامسونگ و موبایل گالکسی ۳ از سنگاپور
و ارسال انواع تبلت سامسونگ و موبایل گالکسی ... به ایران و کشورهای عربی فقط در۷ روز Galaxy 3 Samsung Tablet ...
Rahimian،    تهران،   تماس: 0060122130813

 

30/11/91

انواع تبلت سامسونگ و موبایل گالکسی ۳ از سنگاپور
و ارسال انواع تبلت سامسونگ و موبایل گالکسی ... به ایران و کشورهای عربی فقط در۷ روز Galaxy 3 Samsung Tablet ...
.Pacific Mobile Co ،    تهران،   تماس: 0085258082368

 

25/7/91

تبلت اندرویدی 3 بعدی ارزان و گارانتی یک ساله
مدل 450 *. OS: ANDROID 3.1 *. Support TF card : 128MB-16GB *. Display Size: 7" 16:9 TFT touch screen with high resolution 800*480 *. Support G-sensor *. WIFI: 802.11b/g,support 3G/simcacrd/ ... ندارد. قیمت باور نکردنی : فقط 160 هزار تومان و یکسال گارانتی ...
تبلت ارزان،    تهران،   تماس: 09359410335
قيمت: ارزان و مناسب

 

30/11/91

ارسال انواع لپ تاپ، تبلت وموبایل سامسونگ از سنگاپور
و ارسال انواع لپ تاپ، تبلت و موبایل سامسونگ و لوازم ... به ایران و کشورهای عربی فقط در۷ روز Galaxy s 3 Galaxy not ...
Apple Asia،    تهران،   تماس: 0060169703608

 

30/11/91

اعطای نمایندگی فروش تبلت سامسونگ و موبایل گالکسی ۳ از سنگاپور
و شهرستانها فروش و ارسال تبلت سامسونگ وموبایل سامسونگ ... به ایران و کشورهای عربی فقط در۷ روز. Galaxy S3 Samsung Tablet. ...
.Pacific Mobile Co ،    تهران،   تماس: 0085258082368

 

29/11/91

انواع دل اچ پی سونی وایو ایسر توشیبا آی بی ام پی سی تبلت وسترو اپل ال جی ایسوس
ساخت کارخانه اصلی در ایرلند فقط 250 تومان Dell latitude c610 full pors ... پورتها با 3 باطری بدون شارژ فقط 415 تومان دی وی دی رایتر http://img.dooyoo.de/DE_DE/175/Computer/notebook/toshiba-satellite-m40-265.jpg *************************************************** لپ ...
notebook second hand laptop second hand notebook used laptop 09304255129،    تهران،   تماس: 09304255129
قيمت: 320

 

30/11/91

Samsung Galaxy Tab 10.1
یک تبلت تمام و کمال است در حالیکه ... Transformer ایسوس تبلتی متفاوت با قیمتی رقابتی ... داد. مرکز محاسبه‌گر این تبلت، پردازنده‌ دو هسته‌ای ... Tegra 2 است. اگر تبلتی شبیه آی‌پد می‌خواهید ... عامل تعیین‌کننده انتخاب شما فقط خصوصیات این دو رقیب است. Bestook ...
نامجو،    تهران،   تماس: 021-88100668-9

 

30/11/91

فروش و ارسال انواع موبایل سامسونگ و گالکسی ۳ از سنگاپور
به ایران و کشورهای عربی فقط در۷ روز Galaxy 3 Galaxy 2 ... و ارسال انواع لپ تاپ و تبلت سامسونگ ارسال انواع ... لپ تاپ، تبلت و موبایل سامسونگ و لوازم ...
abrahimy،    تهران،   تماس: 0060122130813
قيمت: لطفا تماس بگیرید

 

30/11/91

موبایل سامسونگ s3 و گالکسی note از سنگاپور
به ایران و کشورهای عربی فقط در۷ روز Galaxy s3 Galaxy not ... فروش و ارسال انواع لپ تاپ و تبلت سامسونگ ارسال انواع لپ ... تاپ، تبلت و موبایل سامسونگ و لوازم ...
Apple Asia،    تهران،   تماس: 0060169703608

 

29/11/91

طرح اصلی آیفون 4s درجه یک سفارش انگلستان فول کپی
باور این کپی بودن سخت است خرید از سایت www.sefroyeek.ir دفتر فروش تهران 02144632597 ارسال به سایر نقاط ایران فقط 330 هزار ... به سایر نقاط ایران فقط 330 هزار تومان دارای اینترنت ...
فروشگاه اینترنتی صفر و یک،    تهران،   تماس: 02144632597
قيمت: 3300000

 

29/11/91

خرید پستی مودم اینترنت همراه HEMEL X1 _3g
راه اندازی خواهد شد... خرید فقط به صورت نقدی ارسال به ... شده بر روی تمامی لپ تاپ ها و تبلت های موجود در بازار ایـران ...
فروشگاه اینترنتی 1000sabad.com،    تهران،  
قيمت: 95000تومان

 

29/11/91

نوت بوک لپ تاپ کارکرده استوک ۱۳۵تومان 09304255129
لیست قیمت کمتر از فروشگاه یا دبی به قیمت همکار و ارزان note book خرید و فروش کارکرده دست دوم قیمت 145000 III 3 IV LPT تهران ...
09304255129،    تهران،   تماس: 09304255129
قيمت: 155




دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : ابوالفضل

در ابتدا به سراغ صفحه نمایش تبلت ها می ریم. در حال حاضر بیشتر تبلت ها با صفحه نمایش هایی در اندازه های 7 ، 8.9 و 10 اینچ عرضه میشن.

هر کدوم از این اندازه ها مزایا و معایب خودشون رو دارن. به عنوان مثال بعضی از تبلت های 7 اینچی محلی برای نصب سیم کارت تلفن همراه دارن و با پشتیبانی از شبکه های مخابراتی می تونن به عنوان تلفن همراه هم استفاده بشن. البته با توجه به اندازه و وزن، استفاده از اونها به عنوان تلفن همراه مناسب به نظر نمی رسه و فلسفه وجودی جای سیم کارت هم بیشتر برای اینه که سیم کارتی رو داخل تبلت بذارید و از اینترنت اون سیم کارت استفاده کنید. چرا که به عنوان مثال وزن یک تبلت 7 اینچی در مقایسه با یک گوشی تلفن همراه با صفحه نمایش 4 اینچ، حدود 3 برابره که تحمل چنین وزنی به عنوان گوشی موبایل کار راحتی نیست.


لبته اگر با موضوع وزن کنار بیاید، میشه برای صحبت کردن با این تبلت ها از هندزفری های بی سیم بلوتوثی استفاده کرد.


یه نکته مهم که باید توجه داشته باشید اینه که بعضی از مدل های با صفحه نمایش بزرگتر هم قابلیت نصب سیم کارت دارن. اما اینجا هم نصب سیم کارت به معنی امکان استفاده به عنوان تلفن همراه نیست. چرا که برای اینکه تبلت بتونه تماس تلفنی هم برقرار کنه، باید علاوه بر امکان نصب سیم کارت ، از شبکه های مخابراتی هم پشتیبانی کنه که در حال حاضر بیشتر تبلت های کوچک 7 اینچی این امکان رو دارن. بد نیست بدونید در بازار کامپیوتر به تبلت هایی که امکان نصب سیم کارت دارن، اصطلاحاً 3G میگن. همینطور که می دونید 3G نسل سوم شبکه های مخابراتیه و از این جهت به این تبلت ها 3G میگن که امکان استفاده از این شبکه رو دارن و کاربر میتونه به شرط وجود زیرساخت مخابراتی، از اینترنت پرسرعت نسل سوم یا همون 3G در همه جا استفاده کنه.


ممکنه این سوال برای شما پیش بیاد که اگر این تبلت ها نمی تونن به عنوان تلفن همراه استفاده بشن، پس نصب سیم کارت بر روی اونها چه فایده ای داره؟


همونطوری که گفتیم، نصب سیم کارت به معنی پشتیبانی این تبلت ها از نسل سوم شبکه های مخابراتیه که یکی از کاربرد های این شبکه، دسترسی به اینترنت پرسرعت از طریق سیم کارت تلفن همراهه. یعنی افراد می تونن با سیم کارتی که روی تبلت قرار میدن، به اینترنت متصل باشن. البته برای اتصال تبلت ها به اینترنت راههای دیگه ای هم هست . مثل اتصال به مودم ADSL خونه، از طریق تکنولوژی بی سیم وای فای، که در برنامه های بعد در این باره صحبت میکنیم


صفحه نمایش تبلت ها بر روی وزن اونها هم تاثیر می ذاره و وزن یک تبلت رو از حدود 400 گرم تا 650 گرم می رسونه.

دقت داشته باشید که وزن یک تبلت رو نباید با یک نوت بوک مقایسه کنید. چون بر خلاف نوت بوک ها که برای استفاده روی جایی قرار می گیرن، تبلت ها بیشتر اوقات برای استفاده در دست شما هستن و اگر وزن اونها خیلی زیاد باشه حتما زود شما رو خسته می کنن. اینکه اندازه صفحه نمایش تبلت چه اندازه ای باید باشه به نوع کاربری دستگاه، توسط شما ارتباط داره. شاید برای کار با اینترنت و دیدن فیلم، صفحه نمایش بزرگتر مناسب باشه و کسانی که وزن کم و کوچیک بودن دستگاه براشون اهمیت بیشتری داره، بهتره از مدل های 7 اینچی استفاده کنن.


شاید سازنده های تبلت های 8.9 اینچی هم با همین مشکل انتخاب بین 7 و 10 روبرو شده بودن و با ساختن یه تبلت در این اندازه خواستن این مشکل رو حل کنن.

در این رابطه این رو هم باید بگیم که اندازه صفحه نمایش بر مدت زمان کارکرد باتری تاثیر زیادی داره به طوری که میشه با تبلت های 7 اینچی تقریبا دو برابر تبلت های 10 اینچی بدون نیاز به شارژ کار کرد. خوبه بدونید زمان کارکرد باتری های تبلت های 7 اینچی در زمان پخش ویدئو حدود 7 ساعته که البته این زمان در صورت انجام کارهای دیگه تغییر می کنه.


یکی دیگه از مواردی که در خرید تبلت ها اهمیت داره نوع سیستم عامل اونهاست. در حال حاضر بیشتر تبلت ها با یکی از سیتم عامل های ios ، اندروید و یا ویندوز 7 ارائه میشن. اجازه بدید از ویندوز 7 شروع کنیم که شما احتمالاً تجربه کار با اون رو روی رایانه های شخصی یا نوت بوکتون دارید.

با اینکه ویندوز 7 نسبت به ویندوز های قبلی بهتره، اما برای تبلت ها ساخته نشده و کار با اون روی تبلت ها کمی مشکله. مثلا شما برای اینکه بخواید آیکن های ویندوز و منوها رو با لمس دست انتخاب کنید، با صفحه لمسی خیلی راحت نمیشه این کار رو انجام داد. ضمن اینکه تبلت هایی که سیستم عاملشون ویندوز سِوِنه، باید سخت افزار قوی تری داشته باشن. این سخت افزار قوی تر باعث می شه که دستگاه گرمای بیشتری تولید کنه و مصرف باتری هم بیشتر بشه، همینطور وزن اونها هم افزایش پیدا می کنه و از حدود 750 گرم بالاتر میره و تا یک کیلوگرم هم میرسه.


با این حساب کسانی که زمان کارکرد باتری و وزن دستگاه براشون مهمه لااقل در حال حاضر به سراغ تبلت های ویندوزی نرن.

پیشنهاد ما اینه که فقط زمانی یه تبلت ویندوزی تهیه کنید که نرم افزاری داشته باشید که اون نرم افزار فقط روی ویندوز نصب بشه و اون نرم افزار یا مشابهش برای سیستم عامل های دیگه تبلت ارائه نشده باشه. در این صورت فقط تبلت ویندوزی برای شما مناسبه. البته شرکت سازنده ویندوز قصد داره تا نسخه نهایی سیستم عامل بعدی خودش، یعنی ویندوز 8 رو طوری ارائه کنه که برای تبلت ها هم مناسب باشه.

سیستم عامل بعدی که بر روی تبلت ها وجود داره سیستم عامل ios هست که این سیستم عامل فقط بر روی دستگاههای شرکت Apple نصب میشه.

از اونجایی که این شرکت سیستم عامل و سخت افزار رو انحصاراً برای محصولات خودش طراحی می کنه، سیستم عامل و سخت افزار این تبلت ها کاملا با هم هماهنگن و در زمان کار با اونها سرعت خوبی رو می تونید تجربه کنید. توجه کنید که شرکت اپل و سیستم عامل ios برای کار با دستگاهشون قوانین و محدودیت های خاصی دارن و ترجیح میدن کاربرانشون فقط از طریقی که اونها تعیین می کنن بتونن کارهاشون رو انجام بدن. مثلاً فقط از طریق یک پورت امکان ارتباط با تبلت های این شرکت وجود داره و هیچ محلی برای کارت های حافظه نیست. همینطور برای خرید نرم افزار حتماً باید به فروشگاه آنلاین این شرکت مراجعه کنید و برای رد و بدل کردن فایلها بین تبلت و کامپیوتر، حتما باید از نرم افزاری که این شرکت داده استفاده کنید. نرم افزار های خریداری شده هم فقط روی یک دستگاه قابل نصب هستند

به غیر از این محدودیتهای نرم افزاری، محدودیتهای سخت افزاری هم وجود داره. همونطور که اشاره کردیم، به خاطر نبود اسلات کارت حافظه، هیچ راهی برای افزایش ظرفیت وجود نداره و چاره ای ندارید جز اینکه با همون فضای اولیه کنار بیاید.

اگرچه بعضی از طرفدارای این محصولات، اینجور محدودیتها رو خواسته یا ناخواسته، عاملی در جهت افزایش امنیت می دونن، اما این امنیت خیلی راحت تر از این هم می تونست وجود داشته باشه. کما اینکه در مورد محصولات بقیه شرکتها وجود داره.


البته بعضی افراد با استفاده از روشهای غیر قانونی، اقدام به رفع این محدودیت ها میکنن که اصطلاحا به این کار jailbreak میگن.
اما اگه از اون دسته افرادی هستید که قصد دارن صبر کنن تا ویندوز 8 بیاد و یک تبلت ویندوزی بگیرن، باید توجه داشته باشید که مایکروسافت هم در نظر داره بعضی از محدودیت هایی که سیستم عامل ios در نصب نرم افزار داره رو برای ویندوز 8 هم اعمال کنه. پس انتظار نداشته باشید کار کردن با ویندوز 8 روی تبلتها، به راحتی کار کردن با ویندوز، روی کامپیوترهای شخصی باشه.


سیستم عاملی دیگه ای که روی تبلت ها نصب شده، اندرویده. این سیستم عامل یک سیستم عامل منبع باز یا Open Source هست و این منبع باز بودن به این معنیه که هر شرکتی می تونه کد های این سیستم رو متناسب با سخت افزار خودش تغییر بده و بهینه کنه.

اندروید در ابتدا برای تلفن های همراه ارائه شده بود و بعد از اومدن تبلت ها بر روی اونها هم نصب شد. این موضوع باعث شد تا وقتی کاربرا می خواستن بعضی کارها رو انجام بدن، با کُندی مواجه بشن. البته در نسخه های بعدی اندروید، یعنی نسخه 3 یا همون شانه عسل و از همه بهتر در نسخه 4 یا بستنی حصیری ، این مشکلات تا حدود زیادی حل شد و این سیستم عامل به شدت با تبلت ها هماهنگ شد.


بر خلاف ios، اندروید برای نصب نرم افزار بر روی دستگاههای که این سیستم عامل رو دارن محدودیتی نداره.

یعنی نیازی نیست حتماً نرم افزار های خودتون رو از فروشگاههای آن لاین تهیه کنید. برای نصب نرم افزار هم محدودیتی در تعداد نصب بر روی تبلت های مختلف ندارید. یعنی شما می تونید نرم افزارها رو بعد از دانلود یا خرید، به راحتی روی هر تبلت اندرویدیی نصب کنید. همچنین تبلت های اندرویدی حساسیتی در پورتهای ورودی و خروجی ندارن و روی بعضی از این تبلت ها حتی پورت های micro USB هم دیده میشه. این در حالیه که تبلت های دارای سیستم عامل ios، به جز یک پورت 25 پین خاص خودشون، هیچ جای دیگه ای برای انتقال اطلاعات ندارن.


نکته مهم بعدی، ظرفیت حافظه تبلت هاست . روی بیشتر تبلت ها هارد وجود نداره و از حافظه های SSD به جای هارد دیسک ها استفاده می کنن .

SSD ها از هارد دیسکهای معمولی گرونتر و سریعترن و به خاطر نداشتن قطعات متحرک مکانیکی ، خرابیشون هم کمتره . به دلیل هزینه بالای این تجهیزات، ظرفیت ذخیره سازی تبلت ها در مقایسه با کامپیوتر و نوت بوک کمتر و از 16GB تا 64GB در نوسانه. نکته قابل ذکر اینه که بعضی از تبلت ها اسلات قرار گیری کارت های حافظه مثل SD یا Micro SD رو دارن و اگر احیاناً حافظه داخلی اونها برای شما کم باشه می تونید با استفاده از این کارت ها حافظه دستگاهتون رو افزایش بدید. اما در مورد تبلت هایی که جای نصب کارت های حافظه رو ندارن، بهتره در همون ابتدای خرید حافظه ای رو انتخاب کنید که برای شما کافی باشه.



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:8 ::  نويسنده : ابوالفضل
ظاهرا طوفان Sandy نتوانست جلوی معرفی محصولات جدید گوگل را بگیرد! روز 29 اکتبر گوگل در مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی نمود. یکی از این محصولات جذاب، تبلت 10 اینچی است که با همکاری کمپانی سامسونگ طراحی و تولید گشته است و Nexus 10 نام دارد. مهم‌ترین مشخصه‌ی این تبلت، صفحه نمایش آن است که از نوع Super PLS TFT بوده و دارای دقت بی نظیر 2560x1600 می‌باشد. چنین دقتی، تراکم پیکسلی 300ppi را ارائه می‌دهد که بسیار بالاتر از آی پد 4 است. بدنه‌ی این تبلت تماما پلاستیکی است. بدنه‌ی پلاستیکی Nexus 10 به سامسونگ این قابلیت را داده که تبلتی باریک‌تر و سبک‌تر از آی پد 4 تولید کند. این تبلت 8.9 میلی‌متر ضخامت داشته و 603 گرم وزن دارد. Nexus 10 از چیپ جدید سامسونگ یعنی Exynos 5 استفاده می‌کند که دارای پردازنده‌ی دو هسته ای Cortex-A15 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T604 است. به علاوه این تبلت دو گیگابایت حافظه‌ی RAM دارد.
پشت Nexus 10 یک دوربین 5 مگاپیکسلی و در بالای صفحه‌ی نمایش آن یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی قرار دارد. متاسفانه این تبلت از شیار کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی نمی‌کند.
اما سیستم عامل این تبلت نیز نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی نسخه 4.2 می‌باشد. از قابلیت‌های اصلی اضافه شده در اندروید 4.2، می‌توان به این موارد اشاره کرد: رابط کاربری دوربین تغییرات چشمگیری داشته است. حالت جدیدی به نام کره‌ی تصویر (Photo Sphere) اضافه شده است که به کاربر امکان می‌دهد که بتواند عکس‌های بسیار زیبای 360 درجه ای ثبت کند. سپس نوبت به کیبورد سیستم عامل می‌شود که قابلیت جدیدی به نام Gesture Typing به آن افزوده شده است. این قابلیت دقیقا همانند عملکرد نرم افزار Swype می‌باشد و کاربر می‌تواند به جای انتخاب کردن کلیدهای کیبورد، انگشت دست خود را روی کلیدهای مورد نظر حرکت دهد. Voice Typing نیز در اندروید 4.2 به صورت آفلاین عمل می‌کند. بالاخره امکان تعیین چند اکانت کاربری (همانند ویندوز) به اندروید اضافه شد! کاربران می‌توانند صفحه های Home جداگانه داشته و برنامه‌ها، ویجت ها و بازی‌های متفاوتی دارند. اندروید 4.2 امکانی به نام Wireless Mirroring دارند که به کمک آن می‌توانید به راحتی هر آنچه را که بر روی محصول اندرویدی خود می‌بینید، به تلویزیون خود (در صورتی که هر دو دستگاه به یک شبکه‌ی Wi-Fi متصل شده باشند) انتقال دهید و آخرین امکان اضافه شده Daydream نام دارد و به کمک آن می‌توانید اطلاعات و تصاویر جالبی را هنگامی که تبلت در حالت Lock است مشاهده کنید. این تبلت با سیستم عامل اندروید 4.2، در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی و از اواسط ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: - وزن 603 گرم
پردازنده: Exynos 5250 Chipset - Dual-Core Cortex-A15 CPU 1.7GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی 32 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 10.1 اینچ
امکانات: WiFi - GPS - بلوتوث - NFC - DLNA - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - USB - microUSB - HDMI
سایر مشخصات: Google Android v4.2 Jelly Bean - کارکرد باتری تا 300 ساعت آماده باش یا 10 ساعت مرورگری اینترنت ساعت
نام ها ديگر : Google Nexus 10
Samsung Google Nexus 10 - 32GB
:: مدلهای مشابه


فقط تبلت های موجود در بازار توسط سایت ثبت می گردد.

تاریخ آخرین بروزرسانی قیمتها : 29 بهمن ماه 1391 - 10:00

برند مدل تبلت حافظه داخلی
( گیگابایت )
سایز
( اینچ )
 گارانتی اصلی
Samsung Galaxy Note N8000 16 10.1 2,450,000
Galaxy Note N8000 32 10.1 2,660,000
Galaxy Note N8000 64 10.6 2,750,000
Galaxy Tab 2 P3100 8 7 1.320.000
Galaxy Tab 2 P3100 16 7 1,430,000
Galaxy Tab 2 P3100 32 7 1,785,000
Galaxy Tab 2 P5100 16 10.1 1,890,000
Galaxy Tab 2 P5100 32 10.1 2,150,000
P6800 Galaxy Tab 16 7.7 1,870,000
P6800 Galaxy Tab 32 7.7 1,995,000
P7500 Galaxy Tab 16 10.1 1,550,000
P7500 Galaxy Tab 64 10.1 1,650,000
ATIV Smart PC 500T 64 11.6 2,990,000
Tablet PC Slate XE700T1A-A01US 64 11.6 4,200,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G 64 9.7 3,490,000
iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G 32 9.7 3.050.000
iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G 16 9.7 2,700,000
iPad (4th Gen.) Wi-Fi 64 9.7 2.830.000
iPad (4th Gen.) Wi-Fi 32 9.7 2,550,000
iPad (4th Gen.) Wi-Fi 16 9.7 2,170,000
iPad mini WiFi 16 7.9 1,650,000
iPad mini WiFi 32 7.9 2,070,000
iPad mini WiFi 64 7.9 2.300.000
iPad mini WiFi + 4G 16 7.9 2.200.000
iPad mini WiFi + 4G 32 7.9 2.500.000
iPad mini WiFi + 4G 64 7.9 3.000.000
iPad (3rd Gen.) Wi-Fi 16 9.7 1,995,000
iPad (3rd Gen.) Wi-Fi 32 9.7 2,450,000
iPad (3rd Gen.) Wi-Fi 64 9.7 2.630.000
iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G 16 9.7 2,500,000
iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G 32 9.7 2,900,000
iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G 64 9.7 3,260,000
Asus Transformer Pad Infinity TF700T + Dock 64 10.1 ---
VivoTab RT TF600T 32 10.1 2,600.000
Eee Slate B121 64 12.1 3,550,000
Google Nexus 7 32 7 1.250.000
Google Nexus 7 16 7 1,190,000
Google Nexus 7 8 7 1,100,000
Eee Pad Slider 32 10.1 1,270,000
PadFone 32 10.1 3,230,000
Eee Pad Transformer TF300T 32 10.1 1,530,000
Eee Pad Transformer TF300TG 32 10.1 1,910,000
Eee Pad Transformer TF300TG + Dock 32 10.1 2.350.000
Eee Pad Transformer TF300T + Dock 32 10.1 2,150,000
Eee Pad Transformer TF101 + Dock 32 10.1 1,510,000
TF700T-64GB-Transformer Pad Infinity --- --- 2.750.000
 Innovel Innovel I701S 4 7 440,000
Innovel i702B 4 7 400.000
Innovel i703W 8 7 490.000
Innovel I971W 16 9 950,000
MSI MSI WindPad Enjoy 8 7 ---
MSI WindPad 110W 3G 8 10.1 ---
MSI WindPad Enjoy 10 plus 8 10.1 ---
Energy Sistem Multimedia Color Book 3074  Touch -- 7 410,000
Sistem Tablet s7 Dark Iron 8 7 580,000
Sistem Energy Tablet i828 HD 8 8 790,000
Sistem Tablet i10 16 9.7 1,050,000
Sistem Color eReader C7+ Touch Titanium 4 7 352,000
Sistem Book 1162 2 6 420,000
Archos Archos 28 Internet Tablet 8 8.2 200,000
Archos 101 XS 16 10.1 1.400.000
Archos 80 G9 8 8 800,000
Archos 80 G9 16 8 750,000
Archos 80 G9 250 8 1,050,000
ViewSonic ViewSonic ViewPad 97a k1 16 9.7 1,100,000
ViewSonic Viewpad VB71 8 7 570,000
ViewSonic VB100a Pro 16 10.1 985.000
ViewSonic VB737 8 7 920,000
ViewSonic Tablet PC VB735 8 7 640,000
ViewSonic ViewPad 97a K1 16 9.7 1,100,000
Other Tablets Dell Streak 7 16 7 680,000
Sony SGPT212 4 5 1.390.000
Sony Xperia Tablet S 16 9.4 2.150.000
HYUNDAI TB1000 Wi-Fi + 3G 4 9.7 870.000
HYUNDAI TB1000 NEW Wi-Fi + 3G 8 10.1 980.000
HYUNDAI TB1000 Wi-Fi + 3G Turbu 8 10.1 990.000
HYUNDAI HY731 Wi-Fi 8 7 505.000
Marshal ME-700A 4 7 400.000
COBY MID9741 8 9.7 750.000
Axtrom Axpad V1 8 7 480.000
Axtrom Axpad 7I02 8 7 450.000
Axtrom Axpad 8P01 8 8 600.000
Jetway Alfar 706 8 7 685.000
Jetway Alfar 780 8 7 460.000
amazon Kindle Fire 8 7 670.000
Lenovo Ideapad A1 16 7 780.000
Lenovo Ideapad S2109A 8 9.7 1.080.000
Daya A300 8 7 435.000
DIMO 700 4 7 460.000
DIMO 900 8 9.7 865.000
Dimo 900 Plus 8 9.7 920.000
Arnova 7 B G3 8 7 430,000
Arnova 7 f  G3 8 7 450.000
Huawei MediaPad FHD WiFi + 3G 8 10 1.460.000
Huawei MediaPad 10 FHD 8 10 1.500.000
Huawei MediaPad 7 Lite 8 7 970.000
Motorola Xoom 2 MZ616 16 10.1 1.800.000
Fujitsu Stylistic M532 32 10.1 1.800.000
Acer Iconia Tab A200 16 10.1 1.000.000



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 12:56 ::  نويسنده : ابوالفضل

امیدوارم که از دیدن عکس ها و مطالبم لذّت برده باشید.

براتون آرزوی موفّقیّت می کنم.(هر جا که باشید بازم دوستتون دارم.به امید دیدار...)



نوسان قیمت پک کامل نرم افزاری Apple ۴۰۰,۰۰۰ ریال
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
نوسان قیمت بدون گارانتی - مشکی16GB ۲۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
نوسان قیمت بدون گارانتی - سفید16GB ۲۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
نوسان قیمت بدون گارانتی - سفید32GB ۳۰,۴۰۰,۰۰۰ ریال
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
نوسان قیمت بدون گارانتی - سفید64GB ۳۴,۳۰۰,۰۰۰ ریال
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
نوسان قیمت بدون گارانتی - مشکی64GB ۳۴,۳۰۰,۰۰۰ ریال
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
نوسان قیمت بدون گارانتی - مشکی32GB ۳۰,۴۰۰,۰۰۰ ریال
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹

سپتامبر ۲۰۱۲

تاریخ معرفی

موجود برای فروش

وضعیت فعلی

GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 CDMA 800 / 1900 - for Verizon

شبکه 2G

HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO - for Verizon

شبکه 3G

LTE 700 MHz Class 17 / 2100 - for AT&T LTE 700 MHz Class 13 - for Verizon

شبکه 4G

اطلاعات کلی

123.8 x 58.5 x 7.6میلیمتر

ابعاد

۱۱۲ گرم

وزن

اندازه

LED-backlit IPS TFT

تکنولوژی

16 میلیون رنگ

تعداد رنگ

640 x 1136 پیکسل - 4.0 اینچ

اندازه

قابلیت چند لمسی،Corning Gorilla Glass, oleophobic coating

سایر ویژگی ها

صفحه نمایش

propriety

پخش زنگ

دارد

لرزش

بلندگو، سوکت صوتی 3.5 میلیمتری

امکانات صوتی

آوای زنگ

16/32/64GB،1GB RAM

حافظه داخلی

ندارد

کارت حافظه

حافظه

دارد

GPRS

TBD

NFC

DC-HSDPA, 42 Mbps; HSDPA, 21 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps, LTE, 73 Mbps; Rev. A, up to 3.1 Mbps

Speed

دارد

EDGE

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, Wi-Fi Plus Cellular

اینترنت بی سیم

دارد با A2DP,ورژن 4

بلوتوث

USB V2.0

ورودی رایانه

HTML (Safari)

مرور گر اینترنت

داده ها

8 مگا پیکسل

وضوح دوربین

دارد،1080p@30fps

فیلمبرداری

videocalling over Wi-Fi and 3G/4G

دوربین ثانویه

LED

فلش

کانون لمسی،نور ویدئو LED، تثبیت کننده ویدئو، کانون اتوماتیک،geo-tagging

سایر امکانات دوربین

دوربین

iOS 6

سیستم عامل

Quad-core 1.2 GHz

پردازنده

ندارد

رادیو

ندارد

جاوا

دارد با A-GPS support and GLONASS

GPS

مشکی و سفید

رنگ ها

Apple A6

چیپ ست

nanoSIM card support only
نویزگیر با میکروفون مجزا
Siri natural language commands and dictation
iCloud cloud service
Twitter and Facebook integration
خروجی تلویزیون
iMaps
iBooks PDF reader
پخش کننده و ویرایش کننده صدا و تصویر
ویرایش عکس
شماره گیر و فرمان صوتی

سایر ویژگی ها

اسپیکر با سیم - Scosche Portable Media Speaker
قلم Apple - Ozaki icoat
اسپیکر وایرلس - OZAKI O!music
Apple Store Apple - Apple Earphones
هندز فری با سیم Apple - Apple Earphones
هندز فری با سیم Apple - Apple In-Ear Headphones
Apple Store Apple - Apple Lightning to USB Cable
Apple Store Apple - Apple Lightning to 30-pin Adapter
Apple Store Apple - Apple Lightning Digital AV Adapter
Apple Store Apple - Apple In-Ear Headphones with Remote and Mic
Apple Store Apple - Apple EarPods with Remote and Mic

لوازم جانبی سازگار

سایر امکانات

Standard battery, Li-Po

نوع

حداکثر 225 ساعت(2G)حداکثر 225 ساعت(3G)

زمان آماده باش

حداکثر 8 ساعت (2G) , حداکثر 8 ساعت (3G)

زمان مکالمه

حداکثر 40 ساعت

زمان پخش موزیک

باتری



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : ابوالفضل

 

اپل iPhone 4:

8,590,000 ریال

اچ تی سی ۷ Mozart:

4,980,000 ریال

اچ تی سی Desire HD:

5,940,000 ریال

اچ تی سی Desire S:

6,290,000 ریال

اچ تی سی Desire Z:

4,990,000 ریال

اچ تی سی HD mini:

4,170,000 ریال

اچ تی سی HD7:

4,390,000 ریال

اچ تی سی Hero:

4,130,000 ریال

اچ تی سی Legend:

4,340,000 ریال

اچ تی سی Smart:

1,680,000 ریال

اچ تی سی Snap:

1,870,000 ریال

اچ تی سی Wildfire:

2,840,000 ریال

ال جی BL20 New Chocolate:

1,790,000 ریال

ال جی BL40 New Chocolate:

3,680,000 ریال

ال جی C105:

1,050,000 ریال

ال جی GD330:

1,190,000 ریال

ال جی GD350:

910,000 ریال

ال جی GD510 Pop:

1,490,000 ریال

ال جی GM360 Viewty Snap:

1,870,000 ریال

ال جی GS106:

320,000 ریال

ال جی GS155:

490,000 ریال

ال جی GU230:

740,000 ریال

ال جی GX300:

1,380,000 ریال

ال جی GX500:

1,990,000 ریال

ال جی KP105:

340,000 ریال

ال جی KP108:

330,000 ریال

ال جی KP500 Cookie:

1,010,000 ریال

سامسونگ B3210 CorbyTXT:

1,020,000 ریال

سامسونگ B3310:

1,190,000 ریال

سامسونگ B3410:

1,360,000 ریال

سامسونگ B5722:

1,540,000 ریال

سامسونگ B7722:

2,500,000 ریال

سامسونگ C270:

400,000 ریال

سامسونگ C3010:

750,000 ریال

سامسونگ C3050:

740,000 ریال

سامسونگ C3200 Monte Bar:

810,000 ریال

سامسونگ C3212:

840,000 ریال

سامسونگ C3300K Champ:

910,000 ریال

سامسونگ C3530:

1,110,000 ریال

سامسونگ C5212:

1,100,000 ریال

سامسونگ C6112:

1,340,000 ریال

سامسونگ Ch@t 322:

1,290,000 ریال

سامسونگ E1080T:

330,000 ریال

سامسونگ E1150:

390,000 ریال

سامسونگ E1170:

300,000 ریال

سامسونگ E1225 Dual Sim Shift:

430,000 ریال

سامسونگ E2120:

480,000 ریال

سامسونگ E2152:

700,000 ریال

سامسونگ E250:

610,000 ریال

سامسونگ E2550 Monte Slider:

750,000 ریال

سامسونگ F480:

1,640,000 ریال

سامسونگ Galaxy 551:

2,780,000 ریال

سامسونگ Galaxy Fit S5670:

2,670,000 ریال

سامسونگ Galaxy Mini S5570:

2,320,000 ریال

سامسونگ I9000 Galaxy S:

5,100,000 ریال

سامسونگ I9003 Galaxy SL:

4,490,000 ریال

سامسونگ M8910 Pixon12:

3,190,000 ریال

سامسونگ P1000 Galaxy Tab:

6,250,000 ریال

سامسونگ S3100:

930,000 ریال

سامسونگ S3600:

990,000 ریال

سامسونگ S3650 Corby:

1,240,000 ریال

سامسونگ S5230W Star WiFi:

1,360,000 ریال

سامسونگ S5233T:

1,470,000 ریال

سامسونگ S5250 Wave525:

1,740,000 ریال

سامسونگ S5330 Wave533:

1,980,000 ریال

سامسونگ S5510:

1,080,000 ریال

سامسونگ S5560 Marvel:

1,700,000 ریال

سامسونگ S7230E Wave 723:

2,350,000 ریال

سامسونگ S7350 Ultra s:

1,690,000 ریال

سامسونگ S8000 Jet:

2,720,000 ریال

سامسونگ S8500 Wave:

3,850,000 ریال

سامسونگ S8530 Wave II:

3,590,000 ریال

سونی اریکسون Aino:

3,090,000 ریال

سونی اریکسون Cedar:

870,000 ریال

سونی اریکسون Elm:

1,550,000 ریال

سونی اریکسون Hazel:

1,970,000 ریال

سونی اریکسون Jalou:

1,350,000 ریال

سونی اریکسون Satio-Idou:

4,790,000 ریال

سونی اریکسون Spiro:

840,000 ریال

سونی اریکسون T700:

1,670,000 ریال

سونی اریکسون Vivaz:

2,630,000 ریال

سونی اریکسون Vivaz pro:

2,890,000 ریال

سونی اریکسون W380:

980,000 ریال

سونی اریکسون W595:

1,490,000 ریال

سونی اریکسون XPERIA Play:

10,150,000 ریال

سونی اریکسون XPERIA X10:

4,190,000 ریال

سونی اریکسون XPERIA X10 mini:

1,920,000 ریال

سونی اریکسون XPERIA X10 mini pro:

2,330,000 ریال

سونی اریکسون XPERIA X2:

3,380,000 ریال

سونی اریکسون XPERIA X8:

1,990,000 ریال

سونی اریکسون Yendo:

1,240,000 ریال

سونی اریکسون Zylo:

1,350,000 ریال

موتورولا A1210:

2,290,000 ریال

موتورولا A3100:

3,290,000 ریال

موتورولا EX115:

1,950,000 ریال

موتورولا EX128:

1,990,000 ریال

موتورولا EX300:

2,060,000 ریال

موتورولا MILESTONE:

5,040,000 ریال

موتورولا MILESTONE XT720:

5,590,000 ریال

موتورولا VE66:

2,380,000 ریال

موتورولا W180:

450,000 ریال

موتورولا W230:

500,000 ریال

موتورولا WX161:

420,000 ریال

موتورولا WX181:

440,000 ریال

موتورولا WX290:

560,000 ریال

موتورولا WX395:

660,000 ریال

نوکیا ۱۲۸۰:

۳۴۰,۰۰۰ ریال

نوکیا ۱۶۱۶:

۳۹۰,۰۰۰ ریال

نوکیا ۱۸۰۰:

۳۹۰,۰۰۰ ریال

نوکیا ۲۲۲۰ slide:

590,000 ریال

نوکیا ۲۳۳۰ classic:

590,000 ریال

نوکیا ۲۶۹۰:

۷۲۰,۰۰۰ ریال

نوکیا ۲۷۰۰ classic:

890,000 ریال

نوکیا ۲۷۱۰ Navigation Edition:

1,190,000 ریال

نوکیا ۲۷۲۰ fold:

740,000 ریال

نوکیا ۲۷۳۰ classic:

930,000 ریال

نوکیا ۵۰۳۰ XpressRadio:

440,000 ریال

نوکیا ۵۱۳۰ XpressMusic:

1,020,000 ریال

نوکیا ۵۲۳۰:

۱,۷۹۰,۰۰۰ ریال

نوکیا ۵۲۳۳:

۱,۵۳۰,۰۰۰ ریال

نوکیا ۵۲۵۰:

۱,۴۴۰,۰۰۰ ریال

نوکیا ۵۳۳۰ Mobile TV Edition:

2,050,000 ریال

نوکیا ۵۵۳۰ XpressMusic:

2,210,000 ریال

نوکیا ۵۸۰۰ XpressMusic:

2,540,000 ریال

نوکیا ۶۳۰۳ classic:

1,440,000 ریال

نوکیا ۶۷۰۰ classic:

2,400,000 ریال

نوکیا ۶۷۰۰ slide:

1,910,000 ریال

نوکیا ۷۰۲۰:

۱,۱۱۰,۰۰۰ ریال

نوکیا ۷۲۳۰:

۱,۳۷۰,۰۰۰ ریال

نوکیا C1-00:

400,000 ریال

نوکیا C1-01:

680,000 ریال

نوکیا C2-01:

1,010,000 ریال

نوکیا C3:

1,370,000 ریال

نوکیا C3-01 Touch and Type:

1,880,000 ریال

نوکیا C5:

1,690,000 ریال

نوکیا C5-03:

2,240,000 ریال

نوکیا C6:

2,770,000 ریال

نوکیا C6-01:

3,780,000 ریال

نوکیا C7:

3,940,000 ریال

نوکیا E5:

2,390,000 ریال

نوکیا E52:

2,660,000 ریال

نوکیا E66:

2,610,000 ریال

نوکیا E71:

2,690,000 ریال

نوکیا E72:

3,190,000 ریال

نوکیا E75:

2,760,000 ریال

نوکیا N8:

5,140,000 ریال

نوکیا N97 mini:

3,790,000 ریال

نوکیا X2:

1,240,000 ریال

نوکیا X2-01:

1,060,000 ریال

نوکیا X3:

1,410,000 ریال

نوکیا X3-02 Touch and Type:

1,670,000 ریال

نوکیا X6 16GB:

3,410,000 ریال

نوکیا X6 8GB:

2,790,000 ریال

منبع : ایران ویج

گردآوری : 3 نسل دات کام

 


 



درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 24263
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1