مقایسه گلکسی نوت 1 با گلکسی نوت 2
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : ابوالفضل


بالاخره تمامی انتظارات، پیش بینی ها و شایعاتی که پیرامون گلکسی نوت ۲ بود به پایان رسید و سامسونگ امروز رسما نسل دوم فبلت خود با همان نوت ۲ را در جریان مراسم IFA 2012 رونمایی کرد. اگر از کاربرانی هستید که خبرهای ما را دنبال کرده اید مطمئنا از مشخصات فنی این فبلت آگاهی دارید اما بطور خلاصه میتوان همانند پیش بینی ها به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD Super AMOLED آن اشاره کرد. پردازنده ۴ هسته ای ۱.۶ گیگاهزتری، ۲ گیگابایت رم، باطری ۳۱۰۰ میلی آمپر و اندروید ۴.۱ از دیگر مشخصات نوت ۲ میباشد.

 

سامسونگ در زمان عرضه نوت ۱ با انتقاد های فراوانی روبرو شد و خیلی ها این محصول را نه اسمارت فون میدانستند و نه گجتی که بتوان آن را تبلت خواند اما زمان نشان داد که این عمل سامسونگ آنقدر ها هم غیر حساب شده نبوده است و فروش ورای تصور این محصول باعث شد نه تنها موفقیت های زیادی برای سامسونگ داشته باشد بلکه سامسونگ و حتی دیگر شرکت ها را وادار کرد که بخواهند محصولاتی مشابه عرضه کنند.

 

گلکسی نوت ۲ نتیجه این موضوع میباشد و سامسونگ حالا امیدوارتر از همیشه به موفقیت این محصول. برای اینکه بهتر درک کنیم که در نسل دوم فبلت  نوت چه تغییراتی نسبت به مدل قدیم (نوت ۱) اعمال شده است شاید بهتر باشد نگاهی به لیست زیر بیاندازیم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 24556
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1