Sony Ericsson Xperia X10 Mini Gold(ویژه نوروز سال 1392)
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 12:17 ::  نويسنده : ابوالفضل
:: نقد و بررسی Sony Ericsson Xperia X10 Mini Gold
گوشی سونی اریکسون Xperia X10 Mini ترکیب بسیار خوبی از اندازه‌ی جمع و جور به علاوه‌ی توانایی بالا می‌باشد. شاید بتوان به جرات آن را بهترین گوشی تلفن همراهی نامید که در ماه‌های اخیر به بازار آمده است. این گوشی کاملا سبک وزن می‌باشد و همچنین به خاطر اندازه‌ی مناسب به راحتی در جیب جای می‌گیرد. ممکن است اگر به دنبال گوشی دیگر با این امکانات باشید بزرگتر و سنگین‌تر باشند. سونی اریکسون دو گوشی کاملا مشابه با نام‌های Xperia X10 Mini و Xperia X10 Mini PRO را معرفی کرده است. تنها تفاوت آن‌ها این است که دومی مجهز به صفحه کلید کشویی QWERTY می‌باشد. در عوض Xperia X10 Mini کوچکتر است. این گوشی از سیستم عامل Android نسخه‌ی 1.6 بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌ها X10 Mini می‌توان به دوربین 5 مگاپیکسلی، نمایشگر لمسی 2.55 اینچی QVGA و GPS اشاره کرد.

شبکه و امکانات اتصالاتی
گوشی Sony Ericsson XPERIA X10 Mini از هر دو شبکه‌ی 2G و 3G پشتیبانی می‌کند. کاربران شبکه‌ی 2G می‌توانند در باندهای GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 از آن بهره ببرند. در حالی که کاربران شبکه‌ی 3G باید در باندهای HSDPA 850 / 900 / 2100 از آن استفاده نمایند. بنابراین از نظر اتصال به شبکه این گوشی کاملا قدرتمند و پیشرفته به حساب می‌آید. از نظر اتصالاتی هم این گوشی از فن‌آوری‌های پیشرفته‌ای چون Class 10 GPRS و EDGEبهره می‌برد که آن‌ها می‌توانند گوشی را به ترتیب با سرعت‌های 32 و 48 و 236.8 کیلوبیت بر ثانیه به شبکه متصل نمایند. با استفاده از فن‌آوری Wi-Fi نیز می‌توان به اینترنت محلی پرسرعت بی‌سیم دسترسی پیدا کرد.

نمایشگر
شکل و نمای ظاهری یک گوشی تلفن همراه همواره به عنوان شاخص اصلی مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. سونی اریکسون Xperia X10 Mini را می‌توان گوشی نامید که طراحی بسیار خوب ظاهری را همراه با امکانات بسیار خوب دارا می‌باشد. تمام قسمت جلویی گوشی توسط نمایشگر لمسی آن در بر گرفته شده است. در قسمت بالای نمایشگر لوگوی Sony Ericsson قرار دارد و در زیر آن نیز Xperia درج شده است. اندازه‌ی نمایشگر 2.55 اینچ و نوع آن TFT Capacitive می‌باشد. رزولوشن آن 240 × 320 پیکسل می‌باشد و 16 میلیون رنگ را ارایه می‌کند. از بعضی ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به سطح ضد خش، واسط کاربری Timescape UI و سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر اشاره کرد. ویجت‌ها و آیکون‌ها می‌توانند طبق سلیقه‌ی کاربر چیده شوند.

حافظه
امروزه هر گوشی تلفن همراه پیشرفته‌ای نیاز به پشتیبانی حافظه‌ی خوب دارد. این گوشی نیز که از امکانات نرم‌افزاری بالایی برخوردار است از 128 مگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد که برای ثبت کلیه‌ی اطلاعات تماس‌ها به صورت نامحدود کافی می‌باشد. به علاوه از یک کارت حافظه‌ی 2 گیگابایتی MicroSD به صورت همراه برخوردار است و توانایی پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا 16 گیگابایت را نیز دارد.

دوربین
این گوشی مجهز به یک دوربین 5 مگاپیکسلی می‌باشد و اندازه‌ی تصاویر گرفته شده توسط آن 1920 × 2560 پیکسل است. این دوربین کیفیت بسیار خوبی را ارایه می‌دهد و از دیگر امکانات آن می‌توان به فلاش LED، فوکوس خودکار و Geo-Tagging اشاره کرد. بنابراین اطلاعات دقیق مکانی توسط GPS به همراه هر عکس ثبت می‌شود.

دیگر امکانات سرگرمی
پخش کننده‌ی موسیقی این گوشی از توان و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توانایی پشتیبانی از فایل‌هایی با فرمت‌های MP3, eAAC+, WMA, و WAVرا دارد. پخش کننده‌ی ویدیویی نیز از فرمت‌های MP4, H.263, H.264, و WMVپشتیبانی می‌کند. از برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی می‌توان به Google Talk, Gmail, Google Maps, Google Search, و YouTube اشاره کرد. شارژدهی باتری در مود 2G برای مکالمه و زمان انتظار به ترتیب 4 ساعت و 285 ساعت می‌باشد. در مود 3G نیز می‌تواند 3 ساعت و 30 دقیقه برای زمان مکالمه و 360 ساعت برای زمان انتظار شارژ بدهد. این گوشی مجهز به گیرنده‌ی رادیو FM نیز می‌باشد.

ابعاد جمع و جور، وزن سبک، ظاهر زیبا و امکانات فراوان
نمایشگر لمسی 2.55 اینچی TFT Capacitive
دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار و فلاش LED
GPS
فن‌آوری 3G
گیرنده‌ی Wi-Fi
پخش کننده‌ی موسیقی با توانایی پشتیبانی از فرمت‌های MP3, eAAC+, WMA, و WAV
پخش کننده‌ی ویدیو با توانایی پشتیبانی از فرمت‌های MP4, H.263, H.264,
گیرنده‌ی رادیو FM

غیر فعال بودن بلوتوث
عدم پشتیبانی از زبان فارسی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 24630
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1