اخبار گلکسی اس 4
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : ابوالفضل

پس از چندین سال تلاش و موفقیت روزافزون سامسونگ حالا گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ نیز مانند آیفون بر سر زبان‌ها افتاده و چندماه پس از عرضه نسل سوم، شایعاتی در مورد گلکسی اس ۴ به گوش می‌رسد. اما مسلّماً هیچ چیز مانند یک ویدئوی جذاب نمی‌تواند ما را برای دیدن چهارمین کهکشانی سامسونگ وسوسه کند. پیشنهاد می‌کنیم این ویدئوی فوق‌العاده از یک طرح مفهومی گلکسی اس ۴ را از دست ندهید.

Galaxy-S-IV

گلکسی اس ۴ در این ویدئو دارای یک صفحه‌نمایش پنج اینچی با وضوح فول اچ‌دی ۱۰۸۰p و از نوع جدید Grand AMOLED است. احتمالاً Grand AMOLED پنل جدیدی از سامسونگ باشد که دیگر خبری از چینش پیکسلی Pentile در آن نیست و رنگ‌ها واقعی‌تر از گذشته و خوانایی زیرنور آفتاب بهبود یافته باشد. اما چیزی که در این ویدئو جلب توجه می‌کند لبه بسیار باریک و تقریباً Edge-to-Edge صفحه‌نمایش است که با وجود کمک به کوچک‌تر شدن گوشی کمی استفاده از آن را دشوار جلوه می‌دهد.

Galaxy-S4

پردازنده گلکسی اس ۴ در این ویدئو ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز عنوان شده است اما پیش‌بینی ما یک پردازنده شبیه به پردازنده قدرتمند Nexus 10 اما چهارهسته‌ای با هسته‌های Cortex-A15 و یک GPU قدرتمند است که بر روی حدود ۱٫۷ گیگاهرتز کلاک شده باشد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نمایش‌ داده شده احتمالاً بتواند با سرعتی نظیر ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌های اچ‌دی ضبط کند و اندروید ۵ کیک لیمویی نیز به عنوان سیستم‌عامل گلکسی اس ۴ عنوان شده است.

Galaxy-S-IV-Laser-Keyboard

دو ویژگی مهم و کلیدی دیگر ضخامت بسیار کم (کمتر از گلکسی اس ۳ و آیفون ۵) و همچنین یک داک کیبرد لیزری نمایش داده می‌شود که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

پایان مطلب/

Source: PhoneArena


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 24558
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1