تبلت سونی اس 1 - 32 گیگابایت
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:50 ::  نويسنده : ابوالفضل
آرزویی که حدود دو سال منتظر آن بودیم بالاخره محقق شد. تلبت‌هایی واقعی از شرکت سونی که از سیستم‌عامل آندروید بهره می‌برد. همه‌ی ما سونی را به محصولات با کیفیت و به خصوص نوت‌بوک‌های سری وایو آن می‌شناسیم. نوت‌بوک‌هایی که همیشه زیبایی در طراحی و کیفیت بالا را سرمشق خود داشته‌اند. اکنون سونی وارد بازار رقابت رایانه‌های قابل حمل لمسی یا همان تبلت‌ها می‌شود و با محصولات S و P خود به نظر می‌رسد که قدم نخست را بسیار محکم برداشته است. هرچند که سونی اصرار دارد نام‌های S و P فقط کدهایی هستند و نام‌های نهایی به هنگام ورود این دو تبلت به بازار اعلام می‌شوند. پیش از این و به خصوص در دو سال گذشته تبلت‌های زیادی از تولیدکنندگان مختلف روانه‌ی بازار شده‌اند که محصولات شرکت Apple, Samsung و Motorola به نوعی از بقیه شاخص‌تر بوده‌اند. سونی با دو مدل S و P که در آینده‌ای نزدیک روانه‌ی بازار می‌کند مطمئنا رقیبی جدی برای چنین شرکت‌های بزرگی خواهد بود.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: - وزن 598 گرم
پردازنده: - Nvidia Tegra 2 1GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی 32 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 9.4 اینچ
امکانات: WiFi - GPS - بلوتوث - کارت خوان - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - USB
سایر مشخصات: Google Android V3.0 Honeycomb - کارکرد باتری 8 ساعت
 
نام ها دیگر : Sony Tablet S1, Sony Tablet S
 

Sony S - 32GB

 
:: نقد و بررسی Sony S - 32GB
 

Sony S اولین تبلت هانی-کامبی کمپانی سونی است که در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی وارد بازار شده است. اولین نکته ای که میخواهیم در رابطه با این تبلت بگوییم این است که این اولین تبلتیست که دارای گواهی PlayStation است. این بدین معنیست که این تبلت مانند گوشی Xperia Play توانایی اجرای بازی های PlayStation را توسط برنامهء شبیه ساز خود، دارد.
به محض در دست گرفتن این تبلت، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی منحصر به فرد آن است. برخلاف اکثر تبلت های موجود در بازار، که یک ظاهر مستطیلی شکل یکنواحتی دارند، Sony S ظاهری همانند یک مجله از وسط لوله شده داشته و قطر این تبلت در قسمت های مختلف آن، متفاوت است. لبه جلویی آن بسیار نازک است ولی در قسمت بالایی آن ضخیمتر می شود.
جنس بدنه این تبلت با وجود اینکه پلاستیکیست، از پلاستیک براق بسیار با کیفیت ساخته شده است ولی متاسفانه اثر انگشت را به خوبی جذب کرده و نشان میدهد.
بدنه Sony S مانند گُوه، یک حالت شیب داری دارد به همین دلیل وقتی آنرا روی میز قرار میدهید، به راحتی قابل استفاده است. وزن این تبلت نیز، بسیار کم است. در کل به راحتی میتوان گفت که تبلت Sony S یکی از زیباترین تبلت های موجود در بازار است.
Sony S دارای صفحه نمایش فوق العاده 9.4 اینچی با تکنولوژی True Black و موتور BRAVIA است که رنگ های بینظیری را تولید میکند. عمق رنگ مشکلی تولید شده توسط این صفحه نمایش به حدی زیاد است که اگر از عکس پس زمینه مشکی استفاده کنید، تشخیص دادن لبه صفحه نمایش، از قاب دور آن کمی سخت است. رزلوشن این صفحه نمایش 1280x800 بوده که تراکم پیکسلی بسیار بالایی را ارائه میدهد و خواندن متون بر روی آن بسیار راحت و لذت بخش است. همچنین این صفحه نمایش از زاویه دید بسیار بالایی برخوردار است.
در بالای این صفحه، دوربین دوم 0.3 مگاپیکسلی قرار دارد که از آن برای مکالمات تصویری استفاده میشود.
در سمت چپ تبلت، خروجی هدفن 3.5 میلیمتری، شیار مموری کارت و پورت micro USB قرار دارد که لازم به ذکر است که از این پورت میتوانید به عنوان یک USB Host استفاده کرده و کیبرد، ماوس و یا حتی دسته های مخصوص بازی را به تبلت خود متصل کنید.
در سمت راست تبلت، کلید پاور و کلیدهای کم و زیاد کردن صدا قرار دارند که به زیبایی بر روی لبه تبلت قرار گرفته اند و به همین دلیل وقتی تبلت را در حالت افقی قرار میدهید، امکان فشار دادن این کلیدها بطور تصادفی وجود نداد. در قسمت پایینی تبلت، داک شارژ کردن تبلت به همراه دو بلندگوی استریو آن وجود دارد.
در پشت این تبلت، دوربین 5 مگاپیکسلی آن قرار دارد که متاسفانه به فلش مجهز نیست.
از لحاظ سخت افزارهای داخلی، Sony S تفاوت خاصی با تبلت های هانی کامبی دیگر ندارد. همانند اکثر این تبلت ها، Sony S نیز از پردازنده دو هسته ای NVIDIA Tegra 2 به همراه یک گیگابایت حافظه RAM استفاده میکند. به کمک این سخت افزار

 

نقد و بررسی Sony S - 32GB

 
:: نقاط قوت و ضعف
طراحی فوق العاده
صفحه نمایش با کیفیت و رزلوشن بالا
بهبودهای فراوان انجام شده روی محیط اندروید توسط Sony
نرم افزارهای از پیش نصب شده قوی
قابلیت اجرای بازی های PlayStation
وب بروزر بسیار قوی و روان
ساپورت کامل از زبان فارسی

اثر انگشت به راحتی روی آن می ماند
عدم وجود خروجی HDMI
دوربین تبلت فاقد فلش است
از کارت حافظه‌‌ فقط جهت گرفتن نسخه پشتیبانی یا Backup می‌توان استفاده نمود
 
:: مدلهای مشابه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 206
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 24658
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1