لپ تاپ
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:49 ::  نويسنده : ابوالفضل

. مک‌بوک‌ایر بدون سیب

فرض کنید Acer مک‌بوک‌ایر ساخته ! Acer Aspire 3951 اولین الترابوکی است که با طراحی زیبا ، باریک و سبک با قیمتی زیر ۱۰۰۰$ می‌آید . بنابراین واقعا گزینه‌ی خوبی برای بررسی است .
چندین ultrabook خوب در بازار وجود دارند ، مثل Asus UX21 اما این مدل ایسر شباهت زیادی با مک‌بوک‌ایر اپل دارد البته با مشخصات عالی . Aspire ۳۹۵۱ با صفحه‌ی ۱۳٫۳ اینچی همراه با پردازنده‌ی نسل دوم اینتل (سندی‌بریج) می‌آید و دارای ۱۶۰GB حافظه SSD که تا ۲۵۰GB قابل ارتقا است و همچنین برای کسانی که فضای زیاد دوست دارند با هارد ۵۰۰ گیگابایتی هم ارائه می‌شود . این لپ‌تاپ ۶ ساعت باتری نگه می‌دارد و دارای WiFi ، بلوتوث ۴ ، کارت ریدر و پورت HDMI است . آسپایر ۳۹۵۱ با بدنه‌ی آلومینیومیه خوش ترکیب و زیبا و همچنین با وزن ۱٫۴ کلیوگرم ماه اکتبر وارد بازار می‌شود و قیمت آن هم بین ۷۶۹$ تا ۹۶۱$ تخمین زده شده است و واقعا رقیبی جدی برای مک‌بوک‌ایر ۲۰۱۱ است .

 

۳ . لپ‌تاپ قابل تبدیل به تبلت از Dell

تبلت قابل تبدیل شرکت دل به نام Latitude XT3 برای فروش آماده شده است. Latitude XT3 با یک طراحی بسیار جذاب دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۳٫۳ اینچی چرخشی با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و با کیفیت HD است که قابلیت اتصال فیزیکی به صفحه کلید را داراست . پردازنده این تبلت اینتل i3, i5 یا i7 است و صفحه نمایش هنگام اتصال به صفحه کلید قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را داراست.
این
لپ‌تاپ با درایو DVD، وب کم HD، وای‌فای، پشتیبانی از اینترنت پرسرعت موبایل (WiMAX)، بلوتوث ۳، پورت یو‌اس‌بی ۲، VGA و HDMI عرضه می‌شود.وزن این محصول به همراه باتری ۲٫۰۲ کیلوگرم است.ضمن اینکه ۳۲۰GB فضای SSD دارد و با کانفیگ‌های مختلف به فروش می‌رسد . با قیمت $۱,۸۵۹ هم شروع می‌شود که می‌توانید از سایت Dell
آن را سفارش دهید و جزئیات بیشتر را ببینید .


 

۴ . یک تبلت برای ویندوز ۷ و اندروید

Viewsonic تبلت ViwPad 10pro باریک خودش را که از دو سیستم عامل Windows 7 مایکروسافت و اندروید گوگل پشتیبانی می‌کند را معرفی کرد . ویوپد جدید با پردازنده‌ی اینتل Atom از قیمت ۵۹۹$ برای مدل ۱۶GB (حافظه SSD) با Windows 7 Home Premium و Android 2.3 شروع می‌شود و مدل دیگر هم با Windows 7 professional و ۳۲GB حافظه SSD و اندروید ۲٫۳ با قیمت ۶۹۹$ . بنابر گفته‌ی ویوسونیک این تبلت آخر این ماه در بازار خواهد بود .

برخلاف دیگر دیوایس‌های دوئال بوتینگ (که ۲ سیستم عامل دارند) ViewPad فقط با ویندوز بالا می‌آید و اپ‌های اندرویدی با تکنولوژی virtualization از Bluestacks اجرا می‌شوند ،‌بنابراین لازم نیست که برای سویچ کردن به اندروید ویندوز را شات‌دان کنیم . اولین عیبی که با نگاه کردن به مشخصات این تبلت ۱۰ اینچی با ۲ گیگابایت رم به چشم می‌خورد رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ آن است که به نت‌بوک‌های ارزان قیمت شبیه است . اگرچه اجرای ویندوز در این رزولوشن مناسب است اما این مشخصات برای چند سال آینده زیاد جالب نیست . جزئیات و دیگر مشخصات ViewPad 10pro را می‌توانید در این لینک ببیند .

viewpad_10_pro





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 24553
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1