لپ تاپ های جدید Lenovo + قيمت
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : ابوالفضل
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران،  الترابوک های IdeaPad U series و Mainstream Z Series و لپ تاپ های مدل ThinkPad Edge E431 و E531 محصولات جديد شركت لنوو هستند كه در نمايشگاه CES سال 2012 ارائه مي شوند.

 
الترابوک های جدید  IdeaPad U310 و U410 تنها ۱۸ میلیمتر ضخامت دارند و با استفاده از تکنولوژی Instant Resume لنوو تنها در ۱ ثانیه آماده کار می شوند.
 
در این محصولات از نسل سوم پروسسورهای Intel Core i7 و گرافیک های انویدیا به همراه DirectX 11 استفاده شده است. U310 در ماه مارس و با قیمت پایه ۷۷۹ دلار در دسترس خواهد بود. U410 در ماه آوریل و با قیمت پایه ۸۵۰ دلار عرضه می شود.
 
     
 
 
   
 
لنوو همچنین لپ تاپ های جدید  IdeaPad Z400 و Z500 را به نمایش گذاشت. این دستگاهها به نحو خوبی با رابط کاربری لمسی ویندوز ۸ بهینه سازی شده اند و تا ۱۰ نقطه همزمان را پشتیبانی می کنند.
 

 
در هر دو مدل از پروسسورهای نسل سوم  Intel Core i7 و گرافیک های جی فورس انویدیا استفاده شده است. Z400 دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی می باشد و از ماه مارس با قیمت پایه ۶۹۹ دلار در دسترس می باشد. Z500 که دارای یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی است از ماه آوریل و با قیمت پایه ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد.
 
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 24517
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1